Jak zmienić profil płatności
- Zaloguj się na konto menedżera Google Ads.
- W menu Narzędzia i ustawienia (górny prawy róg ekranu) przejdź do podsumowanie płatności, lub kliknij tutaj.
- Kliknij Przeniesienie płatności, a następnie kliknij ikonę ołówka i wybierz opcję Zmień płatnika.
- Jeśli ikona ma kolor szary, wykonaj te czynności:
- Pamiętaj, aby się zalogować na konto menedżera dokonujące płatności. Znajdziesz je na stronie „Ustawienia płatności” na koncie klienta.
- Upewnij się, że z kontem menedżera dokonującym płatności połączonych jest wiele profili.
- Wybierz termin, od jakiego ma zacząć obowiązywać przeniesienie, lub kliknij Jak najszybciej.
- Obok pozycji „Konfigurowanie płatności” kliknij Wybierz istniejącą konfigurację płatności lub Utwórz nową konfigurację płatności.
- Wybierz istniejącą konfigurację płatności:
- możesz wyszukać nowy profil płatności, który jest już połączony z Twoim kontem.
- Utwórz nową konfigurację płatności:
- otworzy się nowe okno, w którym możesz wybrać nową konfigurację płatności. Możesz zmienić profil płatności, wybierając konfigurację płatności, która zawiera odpowiedni profil.
- Wybierz istniejącą konfigurację płatności:
- Kliknij Zapisz i kontynuuj.
- Na stronie „Konfiguracja budżetu” wpisz szczegóły budżetu.
- Kliknij Zapisz i zakończ.